Usein kysyttyjä kysymyksiä
Mikä on tilausten toimitusaika?
Mikä on tilausten toimitusaika?
Pääsääntöisesti 2–5 arkipäivää, mikäli tuotetta on tavarantoimittajan varastossa. Rahtina toimitettavat tuotteet tulevat suoraan maahantuojan tai tavarantoimittajan varastosta ja ovat nopeimmillaan perillä jo seuraavan arkipäivänä.
Tein tilauksen, mutta en saanut seurantakoodia?
Tein tilauksen, mutta en saanut seurantakoodia?
Seurantakoodi luodaan tilauksen käsittelyn yhteydessä. Kun tilauksesi on valmis, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi, joka sisältää seurantakoodin. Rahtitoimituksiin ei ole saatavilla seurantakoodia.
Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta?
Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta?
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, niin ensimmäisenä kannattaa tarkistaa roskapostit. Ikävä kyllä, viestit päätyvät joskus sinne. Mikäli automaattista tilausvahvistusta ei kuitenkaan löydy, ole yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai sivustolta löytyvän chatin välityksellä.
Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen?
Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen?
KarelianStore ei tarjoa erillistä vaihto-oikeutta, pois lukien Swegonin puhallinmoottorit. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen, käsitellään tämä uutena tilauksena. Vanhasta tilauksesta palautetaan rahat, kun tuote on saapunut takaisin meille.
En ole täysin varma onko tuote sopiva käyttötarpeisiini, mitä teen?
En ole täysin varma onko tuote sopiva käyttötarpeisiini, mitä teen?
Voit kysyä neuvoa asiakaspalvelustamme sivuston chatin tai sähköpostin välityksellä. Selvitämme parhaamme mukaan juuri sopivan tuotteen tarpeisiisi.
Onko teillä tuotteita varastossa?
Onko teillä tuotteita varastossa?
Tuotteet tilataan tavarantoimittajan varastosta vastaanotettujen tilausten mukaan, ellei varastomäärää ole erikseen ilmoitettu. Tällöin tuotetta on omassa varastossa ilmoitettu määrä.
Mikäli saamme tilauksen klo 15 mennessä saamme sen toimitukseen seuraavalle arkipäivälle, mikäli tuotetta on saatavilla tavarantoimittajien varastossa. Mikäli saatavuudessa on ongelmia, ilmoitamme siitä asiakkaalle sähköpostitse.
Voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden asiakaspalvelusta ennen tilausta.
Tilasin väärän tuotteen, voinko palauttaa sen?
Tilasin väärän tuotteen, voinko palauttaa sen?
Kyllä. Verkkokauppamme tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. KarelianStore tarjoaa 30 päivän pidennetyn palautusoikeuden, mutta tällöin tuotepakkausten tulee olla avaamattomia ja myyntikuntoisia.
Voinko tilata tuotteita sähköpostitse?
Voinko tilata tuotteita sähköpostitse?
Tilaukset tulee tehdä aina verkkokaupan kautta. Emme käsittele sähköpostitse tai puhelimitse tulleita tilauksia. Verkkokaupasta löytyy korttimaksut sekä Paytrailin ja Klarnan tarjoamat maksutavat.
Onko teillä kivijalkamyymälää?
Onko teillä kivijalkamyymälää?
KarelianStore on verkkokauppa ilman myymälää tai omaa varastoa.
Tilatut tuotteet toimitetaan valitsemaasi noutopisteeseen tai suoraan toimittajiltamme antamaasi toimitusosoitteeseen.
Tilaukset voidaan noutaa myös Joensuun noutopisteeltä. Saat aina noutoilmoituksen sähköpostiisi, kun tilaus on valmiina noudettavaksi.
📦 Noutopiste Joensuussa: Pankakoskentie 22 • Avoinna arkipäivisin 8–15:30
Noutopisteessä ei ole esillä tuotteita, eikä se palvele myymälänä.
Maksuja ja tilauksia otamme vastaan vain verkkokaupan välityksellä.
Voinko pyytää teiltä tarjouksen tuotteista?
Voinko pyytää teiltä tarjouksen tuotteista?
Kyllä voit. Projektimyyntimme palvelee lähtökohtaisesti projekteja, joissa on paljon tuotteita kappalemäärällisesti ja/tai jos tuotteiden yhteisarvo on yli 1000€ alv. 25,5%.