Usein kysyttyä
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Täältä löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen KarelianStoreen.
Jos sinulla tulee muuta kysyttävää, ota yhteyttä meihin sivustolta löytyvän chatin tai sähköpostin välityksellä!
Mikä on tilausten toimitusaika?
Pääsääntöisesti 3–5 arkipäivää, pois lukien suuret, yli 30 kg painavat tuotteet. Rahtina toimitettavat tuotteet tulevat suoraan maahantuojan tai tavarantoimittajan varastosta.
Tein tilauksen, mutta en saanut seurantakoodia?
Seurantakoodi luodaan tilauksen käsittelyn yhteydessä. Kun tilauksesi on valmis, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi, joka sisältää seurantakoodin.
Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta?
Jos et ole saanut tilausvahvistusta, niin ensimmäisenä kannattaa tarkistaa roskapostit. Ikävä kyllä, viestit päätyvät joskus sinne. Mikäli automaattista tilausvahvistusta ei kuitenkaan löydy, ole yhteydessä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla tai sivustolta löytyvän chatin välityksellä.
Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen?
KarelianStore ei tarjoa erillistä vaihto-oikeutta, pois lukien Swegonin puhallinmoottorit. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme.
Mikäli asiakas haluaa vaihtaa tilaamansa tuotteen, käsitellään tämä uutena tilauksena. Vanhasta tilauksesta palautetaan rahat, kun tuote on saapunut takaisin meille.
En ole täysin varma onko tuote sopiva käyttötarpeisiini, mitä teen?
Voit kysyä neuvoa asiakaspalvelustamme sivuston chatin tai sähköpostin välityksellä. Selvitämme parhaamme mukaan juuri sopivan tuotteen tarpeisiisi.
Onko teillä tuotteita varastossa?
Tuotteet tilataan tavarantoimittajan varastosta vastaanotettujen tilausten mukaan, ellei varastomäärää ole erikseen ilmoitettu. Tällöin tuotetta on omassa varastossa ilmoitettu määrä.
Mikäli saamme tilauksen klo 15 mennessä saamme sen toimitukseen seuraavalle arkipäivälle, mikäli tuotetta on saatavilla tavarantoimittajien varastossa. Mikäli saatavuudessa on ongelmia, ilmoitamme siitä asiakkaalle sähköpostitse.
Voit tarkistaa tuotteiden saatavuuden asiakaspalvelusta ennen tilausta,
Tilasin väärän tuotteen, voinko palauttaa sen?
Kyllä. Verkkokauppamme tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Tällöin tuotepakkausten tulee olla avaamattomia ja myyntikuntoisia.
Voinko tilata tuotteita sähköpostitse?
Tilaukset tulee tehdä verkkokaupan kautta. Verkkokaupasta löytyy Paytrailin ja Klarnan tarjoamat maksutavat.
Onko teillä kivijalkamyymälää?
Meillä ei ole virallista myymälää. Tilauksen voi kuitenkin halutessaan noutaa toimipisteeltämme Joensuusta. Maksuja ja tilauksia voimme tällä hetkellä ottaa vastaan vain verkkokaupan välityksellä.
Voinko pyytää teiltä tarjouksen tuotteista?
Kyllä voit. Projektimyyntimme palvelee lähtökohtaisesti projekteja, joissa on paljon tuotteita kappalemäärällisesti ja/tai jos tuotteiden yhteisarvo on yli 1000€ alv. 24%.